Wynik

Ogłoszenie wyników nieco się odwlekło z powodu dwóch dni szpitalnych "przygód"...
Wszystko na szczęście jest już w porządku i w ramach odstresowania i oderwania myśli od przykrych wspomnień ogłaszam wynik losowania. 
A losowanie przebiegło zaskakująco z powodu nieoczekiwanego zgłoszenia się do konkursu mojego Małżonka, który jak sam przewidział został wylosowany jako pierwszy. Zrezygnował on jednak z nagrody i zarządził dalsze losowanie, w drodze którego został wyłoniony zwycięzca, a jest nim Nimfa!
Gratuluję wygranej i serdecznie dziękuję wszystkim za udział. Polecam się na przyszłość ;) Przyznam, że i mnie ciekawiło na kogo padnie los :)
Gratulacje Nimfa. Niech się dobrze sprawują przy wieszaniu zdjęć na sznurkach :)


Share:

3 komentarze

  1. jejku ! tak bardzo się cieszę ! jestem w sumie początkującą blogerką i naprawde nie spodziewałam sie takiego wyniku losowania :) klamerki na pewno znajdą sie u mnie pod dobra opieką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mogę podać Ci adres?

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam Ci maila na adres podany na Twoim blogu więc może tam ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje słowa karmią mojego bloga. Dziękuję!